شناسهٔ خبر: 169099 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آوج و آبگرم دو شهرستان اولویت دار استان قزوین برای ساخت مسکن

قزوین معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گفت: ساخت مسکن در آوج و آبگرم در اولویت است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان قزوین)، هادی ابراهیمی در جلسه شورای تامین مسکن شهرستان آوج که با حضور معاونین اداره کل راه و شهرسازی استان، معاون فرماندار، بخشدار مرکزی و سایر اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، بر اجرای پروژه نهضت مسکن ملی آوج تاکید کرد.

وی افزود: با توجه به تعداد بالای متقاضی دریافت نهضت ملی مسکن در شهرستان آوج و آغاز پروژه نهضت ملی مسکن در شهر آبگرم، توسعه مسکن ملی در شهر آوج و واگذاری زمین در چارچوب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از مهمترین اولویت های شهرستان است.

ابراهیمی بیان کرد: باید در این راستا از همه ظرفیت‌ها به ویژه ماده ۱۰قانون جهش تولید مسکن استفاده کرد؛ همچنین بازنگری طرح جامع، گسترش و توسعه محدوده شهر آبگرم از برنامه های پیش روی شهرستان است که قطعا با اجرای آن کاهش قیمت زمین و مسکن و افزایش تولید را شاهد خواهیم بود.

گفتنی است در این جلسه ضمن ارائه گزارش از سوی دستگاه‌های اجرایی، آخرین وضعیت روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در آوج و آبگرم و طرح های گردشگری مورد بررسی قرار گرفت و  تصمیمات لازم جهت حل مشکلات اتخاذ شد.

همچنین در پایان جلسه؛ اعضا از واحدهای مسکونی در حال ساخت نهضت ملی مسکن آوج و آبگرم؛ اراضی دانشگاه آزاد و پیام نور و شرکت نفت بازدید به عمل آوردند.